Website is under reconstruction. Lithuanian site is already updated (www.vivadens.eu), new English site is comming soon.
LietuviškaiLT   EnglishEN  
Pradžia Registracija Kainynas Apie VivaDens Atsiliepimai Gydytojai Kontaktai


Apsilankykite VivaDens FacebookeVivaDens Youtube


Odontologinės klinikos pažangi vadyba

Kursų dalyvio atsiliepimas "Įspūdžiai labai geri. Kursai patiko – labai praktiški, galima taikyti žinias gyvenime, darbe, versle.

Ar galima dirbti gerai, lengvai ir įkvepiančiai? Ar taip pat galima ir vesti vadybą? Tai Lietuvoje vis dar neįprasta, bet Europa, Amerika ir kitos progresyvios šalys ieško tokių kelių ir daug ką jau rado. Jie sako, pasirink darbą, kurį mėgsti ir tau nereikės dirbti. Tokį darbą ir vadybą propaguoja ir Amerikos Kosmetinės Odontologijos Akademija savo kasmetinėse konferencijose, kuriose pastaraisiais metais dalyvauja ir Estetinės odontologijos centro VivaDens vadovė gyd. odontologė Ingrida Ivancė ir konsultantas teisės, technikos ir vadybos klausimais m.dr Mečislovas Vrubliauskas. Tai jie sėkmingai taiko VivaDens odontologinėje praktikoje ir vadyboje, ir dėl to veda „Odontologinės klinikos pažangi vadyba“ kursus (Kursai). Kai kuriuos svarbiausius dalykus aptarsime plačiau ir priminsime, kad giliau susipažinti su pažangios vadybos ir darbo principais, dėsniais ir taikymu galima aukščiau minėtuose Kursuose.

Kursų dalyvio atsiliepimas - "Įspūdžiai geri, kursai išsamūs, su pavyzdžiais. Man asmeniškai patiko, manau man suteikė naudos.

Kiekvieni metai turi naujų iššūkių, slėnių ir viršūnių. Bet kaip pastebi knygos „Gyvenimo vertė“, Vilnius, 2013 autorius verslininkas, profesorius ir vadybininkas Clayton M.C. ir kiti jo JAV bendraautoriai, verslininkai ir vadybininkai per dažnai neįsisąmonina kasmetinės įmonių veiklos peržiūros būtinybės ir korekcijos ir dėl to patiria daug nuostolių ir net bankrotų. Nauja sėja turi būti pakoreguota pagal derlių ir situaciją. Tinkamai auginant derlius visuomet ateina. VivaDens specifika yra ne tik tame, kad orientuojamasi į atsakingus darbuotojus ir klientus bei ir į naujausių technologijų, procedūrų bei medžiagų taikymą. Atsakingai ir lengvai. Bet ir tame, kad tai daroma darnoje su odontologija, technologijomis, teise, vadyba ir savimi. Dėl to ir šiemetiniai kursai, matyt, naujovių turės daugiau nei vidutiniškai.

Pradinė situacija

Po CEREC restauracijų

0
0
0
0

VivaDens įkurtas 2000 metais su pagrindine tuometine veiklos kryptimi – estetinis plombavimas. Nors tai tuo metu buvo nauja sritis ir daugelio odontologų nuomone nelabai reikalinga, tačiau praktikoje įmonės strategija pasitvirtino. Kita vertus klientų odontologinių poreikių ir VivaDens per dešimtmetį teikiamų paslaugų ir procedūrų kasmetinių rezultatų peržiūra rodo, kad ne tik kas keli, bet ir kasmetinės peržiūros ir pokyčiai būtini. Knygoje „Gyvenimo vertė“ pateikiama, kad net 93 proc. klestinčių kompanijų turėjo pakeisti pradinę strategiją. Geriausia tai padaryti laiku. Kitaip joms gresia vegetacija ar net bankrotas. Tai tinka ne tik odontologinėms bet kitų rūšių įmonėms. VivaDens reikšmingai ir laiku pakeitė savo strategiją ir tai yra viena iš pagrindinių priežasčių kodėl klinika ir toliau lieka viena iš vedančių estetinės odontologijos klinikų Lietuvoje. Po maždaug septynerių metų veiklos buvo pradėtos tiekti implantacijos ir estetinio protezavimo paslaugos. Antro septynmečio pabaigoje, pastarųjų trejų metų bėgyje buvo įdiegta keletas naujų procedūrų, kurių ieškojo klientai. Tai yra protezavimas per vieną vizitą su kompiuterine dantų skenavimo, dizaino ir gamybos sistema CEREC ir Greita Estetinė Suaugusiųjų Ortodontija (GESO), kuri papildo tradicinę ortodontiją – dantų ištiesinimą. Savo valandos laukia klinikoje paruošti „Karieso rizikos testai ir prevencijos programos“, kurios gali reikšmingai sumažinti klientų dantų pažeidimo riziką. Jos kartu su kitomis odontologinėmis procedūromis VivaDens‘e sudaro vieningą odontologinių paslaugų klientams visumą.

Pradinė situacija

Po GESO

0
0
0
0

Klinikoje geriau teikti tik tas procedūras, kurios yra kokybiškos, reikalingos ir gali būti suteiktos klientui patogiai. Be to, jų kokybės ir kainos santykis turi būti aukštas, kad pasirinktos kokybės paslauga kainuotų pigiai, o dar geriau – regione pigiausiai. Nors gali atrodyti ir bauginančiai, bet dabar kokybiškų procedūrų kokybę ir pigumą užtikrina brangi ir kokybiška, paprastai skaitmenizuota, skenavimo, dizaino ir gamybos įranga. Be to, reikia numatyti, kad keičiantis poreikiui, procedūroms ir technologijoms, atitinkamai keisis ir darbuotojai.

Tinkamai paskirstyti įmonės išteklius – laiką, energiją, lėšas, talentus ir darbuotojų patyrimą reikalinga įžvalgi vadyba. VivaDens‘e visuomet ypač rūpinamės klinikos, klientų ir darbuotojų balansu visomis darbo, kainos ir atlygio kryptimis. Tai aptarsime dalinai čia ir tai galima matyti iš Kursų programos. Suprantama, kad vidutinės ir net mažos įmonės ar klinikos vadyba yra įvairiapusė ir niekaip negali būti aptarta viename straipsnyje ir net vienos dienos kursuose. Todėl kursų dalyvių patogumui jie gauna gana storą žinių ir dokumentų segtuvą, kuriame yra pagrindinė vadybos medžiaga apie įmonės įkūrimą ir vedimą pagal jų rezultatų analizę, įžvalgą ir jų pokyčius. Tai labai palengvina kursų vedimą, medžiagos supratimą ir įsiminimą. Visi pagrindiniai vadybos principai iš esmės yra panašūs ir kitų krypčių įmonėse, todėl kursai tinka plačiam vadybininkų ir verslininkų ratui. Toliau atkreipsime dėmesį į keletą naujų dalykų, kurių žinojimas ir taikymas labai pagerina ir pagreitina įmonės veiklos rezultatus ir jų gavimą.

Jau patikrinta ir žinoma, kad geriausi mokslo, vadybos ir verslo rezultatai įmanomi tik suderinant analizės ir įžvalgos metodus. Tai analizuojama ir knygoje „Gyvenimo vertė“, bet tai nėra lengvai suprantama tema net ir profesionalams, nors pats matymas yra labai lengvas ir įkvepiantis. Analizė reikalauja daug duomenų, žinių ir skaičiavimų, kurie dabar gali būti gauti greitai ir lengvai tik naudojant kompiuterius ir atitinkamas programas. Mes tam naudojame aukščiau minėtas ir kitas odontologines įrangas, personalinius kompiuterius, VivaDens‘e sukurtas Paslaugų vadybos sistemą (PVS), Informacijos vadybos sistemas (IVS), įsigytą Audio-video sistema (AVS) ir pan.

Kursų dalyvio atsiliepimas "Pavydu matyti tobulai sukurtą sistemą"

Analizė gerai parodo visas kryptis, gydytojų veiklos ir atitinkamų procedūrų rezultatus ir detales. Pavyzdžiui, kokios procedūros yra nuostolingos ir kokios pelningos. Žmonės labiau linkę mokėti už skausmo mažinimą ir estetiką, nei už žinias, tinkamą įpročių formavimą, prevenciją ir profilaktiką. Aprėpti detales į darnią visumą ir subalansuoti poreikius, darbus ir galimybes su nuostoliais ir derliumi, leidžia tik įžvalga. Būtina įskaityti, kad matymas yra geras, kai žmogus yra atsipalaidavęs. Kuo žmogus labiau atsipalaidavęs kūne, prote ir sąmonėje, tuo geriau jaučia ir mato. Kita vertus reikalinga ir koncentracija. Todėl įžvalga atsitinka, kai žmogus žiūri ir tiria problemą ir ieško atsakymo bešališkai, relaksuotai, bet labai dėmesingai. Tai dėsnis.

VivaDens visi esminiai rezultatai ir pokyčiai kyla iš klinikos, klientų ir darbuotojų veiklos ir darbo rezultatų bei iš jų analizės ir įžvalgos balanso. Akivaizdu, kad kokybiškam darbui reikalingi tam tinkantys darbuotojai. Odontologijoje gydytojas turi dirbti su asistentu sinchroniškai ir tiksliai, judesiai turi būti suderinti milimetrų ir jų dalių ar šimtų mikronų tikslumu. Todėl matymas ir sinchroniški tikslūs judesiai absoliučiai būtini. Tokiam tyrimui mes pritaikėme ir pradėjome naudoti specialų m.dr. M.Vrubliausko sukurtą pasaulyje originalų stereometrą Visus-4D. Sinchroniškumo ir koordinuotumo testas užtrunka tik keletą minučių, bet parodo labai daug. Kvalifikuotai modifikavus testavimo ir įvertinimo metodikas jis pritaikytas ne tik judesių tikslumui, bet ir analizės/įžvalgos balansui matuoti ir lavinti. Visiems pageidaujantiems dalyviams bus sukurtos sąlygos kursų metu testą atlikti. Tikriausiai labai įdomu bus išgirsti ir testo rezultatų įžvalgas. Tuomet sterereometras tampa įžvalgometru ar insaitometru, nuo angliško žodžio insight - įžvalga. Visus-4D jau taikomas nustatant darbuotojų tinkamumą odontologiniam darbui kaip stereometras ir kaip įžvalgometras.

Pateiksime keletą įžvalgos pavyzdžių. Į VivaDens kreipėsi klientė, kuriai buvo reikalinga tiek priekinių, tiek ir krūminių dantų estetinė rekonstrukcija. Klientei buvo pasiūlytas atitinkamų priekinių ir krūminių dantų protezavimas su jų prarasto aukščio atstatymu – sąkandžio pakėlimu, nes dantys tinkamai nefunkcionavo ir neatrodė estetiškai. Viršutinius priekinius dantis klientė susiprotezavo VivaDens‘e. Deja, kai kurie klientai linkę daugiau mokėti tik už priekinių dantų kokybišką funkcijos atstatymą ir grožį. Ši klientė keletą krūminių dantų nusprendė pigiau susiprotezuoti kitoje klinikoje. Ten jai suprotezavo dantis be sąkandžio pakėlimo. Klientei grįžus į VivaDens tęsti apatinio žandikaulio priekinių dantų protezavimo darbų, ji pateko pas aukštos kvalifikacijos gydytoją, kuri konstatavusi, kad apatiniams priekiniams dantims nėra pakankamai vietos suprotezuoti, nes nepakeltas sukandimo aukštis, matė standartines galimybes – kitoje klinikoje tvarkytus dantis perprotezuoti arba dar prieš tai pasikonsultuoti pas gyd. od. Ingridą Ivancę dėl galimų kitokių sprendimo variantų. Gydytojai prireikė naujų žinių ir įžvalgos. Gyvenime ir evoliucijoje tiek dantys, tiek ir akys susiderina, veikia sinchroniškai ir koordinuotai. Dantys, veikiant atitinkamoms jėgoms pasisuka ir net pailgėja – pajuda iš kaulo išorėn.

Gyd. I.Ivancė žinojo šias tiesas ir pasiūlė klientei dantis ne perprotezuoti, kas reikštų visišką kitoje klinikoje atlikto odontologinio darbo beprasmiškumą, o dantis „pailginti“. Tam ant kelių galinių krūminių dantų reikia uždėti buferius – specialias pakeliančias plombas. Dėl to visi dantys keletą savaičių ar mėnesių nesusikanda, atsiranda tarpas tarp priekinių dantų, kuris iškart išnaudojamas atstatyti apatinius nudilusius dantis. Veikiant atitinkamos jėgoms ir dėsniams galiniai dantys pradeda ilgėti – lįsti iš kaulo tol, kol susiliečia. Tuomet nuo dantų nuimami buferiai ir šie tokiu pat principu ieško ir suranda vienas kitą. Taip pakyla sąkandis ir išsaugomi apatinių nudilusių dantų natūralūs audiniai. Šiuo metu šis darbas yra procese, o keliais kitais panašiais atvejais klientai jau džiaugiasi.

VivaDens sukurta Paslaugų vadybos sistema (PVS)

Antras įžvalgos atvejis. Klientas Irmantas Jagminas, užsirezervavęs vizitą, dėl kurio iš anksto turėjo būti atlikta nemažai paruošiamųjų darbų ir vizito metu darbe jam turėjo būti paskirta brangi įranga, būti vadybininkai, asistentės ir gydytojai, į vizitą neatvyko ir pageidavo visą jo neatvykimo žalą ir nuostolius palikti klinikai ir jos darbuotojams. Tiesa, kad, pavyzdžiui, Vakaruose klientų neatvykimo į viešbučius ar skrydžius ir kitais panašiais atvejais nuostoliai yra dalijami tarp kliento ir bendrovių, nes dalis paruošiamųjų darbų jau yra atlikta ir tai kainuoja. Po kelių metų nuo šio įvykio pradžios panašia ėjo ir ministro Vytenio Andriukaičio vadovaujama Sveikatos apsaugos ministerija. V.Andriukaitis 2013 m. pabaigoje numatė taikyti neatvykusiems pas gydytoją pacientams sankcijas, paprastai, pinigines baudas. VivaDens įžvalga taip yra teisinga. Tokiais atvejais svarbu rasti teisingą proporciją. Bet bendru atveju proporcija turi būti iš anksto žinoma ir tiek klinika, tiek klientas gali rinktis. Mūsų atveju tai buvo žinoma prieš rezervuojant vizitą. Todėl VivaDens nesutiko atsakyti už neatsakingus kliento poelgius, o klientas I.Jagminas kreipėsi į LR Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą (VTAT), kuri siūlė pakelti paslaugų kainas atsakingiems klientams ir taip iškompensuoti kylančius nuostolius. Vėliau, priešingai sveikam protui, teisingumo ir proporcingumo principams, pagal kuriuos evoliucionuoja gamta ir sukasi gyvenimas, taip pat elgėsi ir Lietuvos teismai siūlydami neatsakingų klientų žalą perkelti atsakingiems klientams ir klinikai. Sveiko proto teisininkai prarado viltį rasti tiesą ir pasiūlė su tuo sutikti. Reikėjo įžvalgos.

Šis atvejis pakankamai yra aprašytas mano straipsnyje „GESO dialogas: nuo parodijų ir pamokslo link meno ir mokslo“ , todėl plačiau čia jo neaprašinėsime. Maniškė įžvalga buvo labai paprasta, bet ji galėjo veikti tik atsakingų darbuotojų ir klientų atveju. Pakeitėme keletą Vidaus tvarkos taisyklių straipsnių dėl individualaus aptarimo ir paprašėme klientų dėl VTAT priekabių papildomai pasirašinėti. Tai išvadavo VivaDens ir jo klientus nuo neatsakingos atmosferos pagal VTAT ir LR teismų reikalavimus, kūrimo ir nuo milžiniškų Lietuvos teisinių ir kontroliuojančių biurokratinių įstaigų priekabiavimo nuostolių. Įžvelgiame, kad VTAT ir LR teismai tyrinėja savo teismų sprendimus ir keičiasi teisingumo ir humanizmo pusėn. Daugiau pavyzdžių pateikiama kursų metu.

Kiekvienai įmonei svarbu, kad tinkamai funkcionuotų tiekimas, būtų balansas tarp pajamų ir išlaidų. Kursuose bus pristatyta odontologinių medžiagų ir instrumentų tiekimo koncepcija, kuri jau yra naudojama ir pagal kurią kuriama Tiekimo vadybos sistema. Tai labai pagreitina, supaprastina ir atpigina visą tiekimo vadybą. Tą patį daro ir čia sukurta Paslaugų vadybos sistema (PVS), kuri nuo kelių iki keliasdešimt kartų pagreitina ir palengvina visus odontologinius ir vadybos darbus ir kaštus. Apžvelgiamos taupos galimybės. Jau yra sukurta ir toliau tobulinama odontologinių procedūrų teikimo kaštų koncepcija, kuri yra taikoma ir toliau tobulinama.

Visa tai yra apjungiama ir vedama ne tik klinikos, klientų ir darbuotojų visomis darbo, kainos ir atlygio balanso kryptimis, bet ir analizės ir įžvalgos balanso kryptimis. Tai leidžia sukurti darnią ir klestinčią kliniką ir kurti šypseną ne tik žmonių ir pasaulio išorėje, bet ir viduje.


VivaDens konsultantas, t.dr. Mečislovas Vrubliauskas




VivaDens foto ir info, 2014-09-10

 








Estetinės odontologijos centras VivaDens

Didlaukio g. 51-70   |   LT-08303 Vilnius   |   registracija tel. 8-5-2627990, 8-5-2675404   |   el. p.: info@vivadens.eu   |   vadyba tel. 8-5-2328004

© IĮ Estetinės odontologijos centras "VivaDens", 2000-2016

Naujienos


Dėkojame visiems VivaDens klientams, maloniai leidusiems įdėti savo veido, dantų ir šypsenos nuotraukas į mūsų internetinį puslapį. Tai labai palengvina ir pagreitina klientų matymą ir apsisprendimą. Kurkime ir dalinkimės kartu. Nuoširdžiai ačiū.